Przejście do sekcji:
Karta Seniora Województwa Łódzkiego
Karta Seniora Województwa Łódzkiego to program działań na rzecz wsparcia osób starszych w województwie łódzkim, który ma na celu: promowanie aktywności społecznej i poprawę jakości życia seniorów, wzmocnienie kondycji finansowej seniorów, zachęcanie osób 60+ do korzystania z dóbr kultury, edukacji, sportu i innych na terenie województwa łódzkiego, umożliwienie seniorom rozwoju swoich pasji i zainteresowań oraz promowanie aktywnego spędzania wolnego czasu. Program jest realizowany od 1 stycznia 2018 roku.
Kto może otrzymać Kartę Seniora Województwa Łódzkiego?
- każda osoba, która ukończyła 60. rok życia i zamieszkuje na terenie województwa łódzkiego
Złożenie wniosku:
- wniosek o wydanie karty można pobrać ze strony www.rcpslodz.pl, zakładka Seniorzy/Karta Seniora Województwa Łódzkiego lub pobrać osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
- wniosek należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź
tel. 42 203 48 78
godziny pracy urzędu: 8:00-16:00
Odbiór Karty:
- Karta wydawana jest w terminie do 30 dni roboczych,
- Kartę można odebrać osobiście lub otrzymać za pośrednictwem poczty,
- odbioru Karty w imieniu Wnioskodawcy może dokonać inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia, za okazaniem dowodu tożsamości.
Procedura zostania partnerem Programu:
- nawiązanie kontaktu z koordynatorem Programu tj. Regionalnym Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, tel. 42 203 48 78, email: kartaseniora@rcpslodz.pl,
- przedstawienie przez przedsiębiorcę lub instytucję oferty z propozycją ulg i zniżek dla seniorów,
- zawarcie porozumienia pomiędzy Województwem Łódzkim a przedsiębiorcą lub instytucją w sprawie współpracy w ramach Programu,
- odbiór materiałów dotyczących Programu tj. naklejki o honorowaniu karty, plakatu oraz pliku z wizualizacją Karty Seniora Województwa Łódzkiego.